אותה תשואה בדיוק, 0% מס רווחי הון*
זאת המציאות של אלפי פנסיונרים אשר נהנים מהטבות מס.
על מה מדובר ולמי זה מתאים?

הטבות מס על פי חוק

לא מדובר בתעלול מס או התחמקות מתשלום, אלה בחוזר מס הכנסה רשמי המקנה לפנסיונרים זכאים, פטור או הקלה משמעותית בתשלום מס רווחי הון.

פנסיונרים וגמלאים

קהל היעד של משרד האוצר הוא פנסיונרים וגמלאי הארץ המעוניינים להגדיל את החסכונות שלהם באמצעות תשואה עתידית.

שקיפות מלאה

בכל התהליך, משלב ההצטרפות ועד פדיון, ישנו איזכור וליווי מלא של החוזר והפטור הרלוונטי במס כך שניתן לדעת בוודאות מהו גובה הפטור עוד לפני שמבצעים צעד כלשהו.

100+ מסלולי השקעה

אין דרך אחת לתשואה, כל משקיע יוכל לבחור מבין עשרות מסלולי השקעה ברמות חשיפה וסיכון שונות כך שיתאימו לו כמו כפפה ליד.

בקצרה על התהליך

תהליך בדיקת זכאות והתאמה לכל אחת מהטבות המס אינה לוקחת יותר מדי זמן, יחד עם זאת, במידה וישנה התאמה, שם מתחיל תהליך קצת יותר יסודי.

3 דקות ואתם כבר אחרי
מספר דקות יכולות לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים
טיבעי שיהיו לכם שאלות
לא בכל יום, מוצאים הטבת מס כזאת מעניינת

כן, ולא. ישנן מספר הטבות מס זמינות עבור גמלאים ופנסיונרים. אחת מהטבות המס כוללת פטור מלא ממס רווחי הון אך היא כוללת בדיקת התאמה יסודית.

כמעט, ניתן היום להנות מהטבות המס האלו כמעט בכל אפיקי השקעה שאתם מכירים, כל עוד שהם כוללים רווחי הון.

לא הרבה, כלומר בתור התחלה לבדוק האם ישנה התאמה לאלו מהטבות המס ולאחר מכן, בהתאם לכל אחת מההטבות, ישנו תהליך די פשוט אשר אינו מצריך מעבר לחתימה על טפסים בעיקר. 

כמובן! בשנים האחרונות, מסלולים סולידים של בתי השקעות הציגו תשואה פנטסטית ולכן אין סיבה לשלם עליה מס רווחי הון כאשר יש אפשרות לפטור.

הטבות המס הנפוצות ביותר בקרב הפנסיונרים והגמלאים של ארצנו הן, סעיף 125 ד , תיקון 190, סעיף 9 א' , סעיף 44, סעיף 37, סעיף 45 א', סעיף 47 וסעיף 125 ה' ועוד. 

סימולטור תשואה
הכי נוח להבין כמה יכולתם להרוויח
הזינו את הסכום שאתם מנהלים כרגע בתיק השקעות
בחרו מבין קופות הגמל או פוליסות החיסכון המובילות
0.00
יתרת הסכום כולל תשואה ופטור מלא ממס רווחי הון*

*מחשבון התשואה מבצע מכפלה של סכום בתשואה מצטברת כפי שפורסמה, הנתונים אינם לוקחים בחשבון דמי ניהול והוצאות ישירות. התשואה המחושבת הינה מצטברת לאורך 12, 36 או 60 חודשים כפי שמפורסם באתר הממשלתי גמלנט.

אתר לירות וחברת לירות דיגיטל המפעילה את האתר אינה סוכנות ביטוח ו/או חברה לייעוץ השקעות מכל סוג. המידע והתכנים באתר כתובים ממקורות ציבורים ונגישים לציבור ואינם באים להחליף כל ייעוץ מקצועי מרואה חשבון או מתכנן פיננסי. אין לראות באמור לעיל כל הצעה, הכוונה או שידול לביצוע פעולה כלשהי בתיק הנכסים הקיים או כספים שלו מבלי לשוחח עם בעל רישיון מוסמך ממשרד האוצר. כל נתוני התשואה המופיעים באתר כפופים לאתר הממשלתי "גמלנט", "ביטוחנט" ונלקח משם “AS IS” ומתייחסים לחודש 07/2022. אתר לירות אינו אחראי לתשואות ומבהיר שאין לראות בהן התחייבות או צפי לתשואה עודפת עתידית דומה או זהה לזאת שפורסמה. אין לראות בתשואות עבר כל אינדיקציה לתשואות עתיד. נוסף על כך, המידע המסופק בעמוד הינו תמציתי ואין יכול להחליף שיווק השקעות עם בעל מקצוע אשר מתחשב בצרכים ובנתונים של כל אדם. אתר לירות מעודד את הקוראים לפנות ליועצים רלוונטים על מנת לקבל סיוע בנושאי השקעות ,חשבונאות, מיסוי או כל נושא אחר הקשור לכספם. תנאי שימוש באתר, מדיניות פרטיות, לירות דיגיטל, גלגלי הפלדה 11 הרצליה, צור קשר

אני יכולה להציע פטור ממס רווחי הון?
יכול להיות שהינך מפסיד תשואה נקייה ממס.
אין סיבה להעתיק, תוכלו לשתף את הכתבה במקום 😀