הלוואות חברתיות

זה הזמן להשקעה יציבה!

המשקיעים בבלנדר נהנים מאפיק השקעה סולידי, מתשואה יציבה לאורך שנים, ומכמה שכבות של ביטחון, כולל ביטוח על ההשקעה.

כ-5% תשואה ממוצעת לטווח ארוך

השקעה בבלנדר הניבה תוצאות יוצאות דופן לאורך זמן על פני כל אפיק השקעה פאסיבי

על מה מדובר ולמי זה מתאים?

חברה ציבורית ומפוקחת

בלנדר הינה חברת פינטק ציבורית הכפופה לחוקי רגולציה מחמירים.

השקעה "בטוחה"

חברת בלנדר מחזיקה קרן ביטוח כמנגנון ייחודי לשמירה על ההשקעה ותזרים המזומנים של המשקיע.

שקיפות מלאה

חברת בלנדר דוגלת בשקיפות מלאה, ניתן לעקוב אחר ההשקעה באיזור האישי ולצפות בתיק ההלוואות.

אלגוריתם מתקדם

מנוע פיזור ההלוואות בבלנדר אחראי באופן ישיר על ניהול הסיכונים וייצוב התשואה הממוצעת לאורך זמן.

כמה מילים על בלנדר

בלנדר (blender) הינה בראש ובראשונה חברת טכנולוגיה אשר מתמחה בניתוח וניהול סיכונים בתחום הלוואות בין אנשים (P2P). בלנדר מנהלת כ-מיליארד שקל מכספי משקיעים המחולקים להלוואות בטווחים שונים. 

3 דקות ואתם כבר אחרי
מספר דקות יכולות להרוויח לכם עשרות אלפי שקלים
שאלות שבוודאי עולות לכם עכשיו

אלו מכם שרק עכשיו נתקל ברעיון של הטבה או פטור ממס לפי חוק, בוודאי מופתע.. זה בסדר גמור, בשביל זה יש לנו שאלות ותשובות מוכנות עם כל השאלות בנפוצות ביותר. 

הלוואות חברתיות מתרחשות כאשר יש מפגש בין אנשים פרטים המעוניינים להעניק הלוואה איש לרעהו. ענף ההלוואות החברתיות מוסדר, בטוח ושקוף היום ולכן תופס תאוצה שכן הוא מציע ריביות תחרותיות ושירות יוצא דופן על פני האלטרנטיבות הקיימות.

חברת בלנדר blender מבצעת בדיקה וסינון יסודי וקפדני מאוד המבוסס על טכנולוגיה ואלגוריתם ייחודי. בין היתר בלנדר בוחנת את הפרופיל האישי והחברתי של כל לווה.

 

כל אדם בעל חשבון בנק פעיל בישראל יכול להשקיע בבלנדר ולהעמיד את כספו כמימון להלוואות. המלווים יכולים להיות אנשים פרטיים, חברות ומוסדות פיננסים.

 

כל אזרח במדינת ישראל רשאי לבקש הלוואה מבלנדר באמצעות האתר או האפליקציה, בתנאי שהוא בעל משכורת של 5,000 ₪ ומעלה.

 

משקיע? הגיע הזמן לאפיק השקעה מצויין!

אין סיבה שלא תייצר תשואה עודפת לאורך זמן ללא שוק ההון. 

אתר לירות וחברת לירות דיגיטל המפעילה את האתר אינה סוכנות ביטוח ו/או חברה לייעוץ השקעות מכל סוג. המידע והתכנים באתר כתובים ממקורות ציבורים ונגישים לציבור ואינם באים להחליף כל ייעוץ מקצועי מרואה חשבון או מתכנן פיננסי. אין לראות באמור לעיל כל הצעה, הכוונה או שידול לביצוע פעולה כלשהי בתיק הנכסים הקיים או כספים שלו מבלי לשוחח עם בעל רישיון מוסמך ממשרד האוצר. כל הנתונים והמידע המוצג בעמוד הקשור לחברת בלנדר הינו ציבורי, חשוף ונגיש לכל אדם. בלנדר אינה אחראית למידע ולנאמר לגביה באתר לירות ובעמודים אלה. אתר לירות אינו אחראי לנתוני התשואות ומבהיר שאין לראות בהן התחייבות או צפי לתשואה עודפת עתידית דומה או זהה לזאת שפורסמה. אין לראות בתשואות עבר כל אינדיקציה לתשואות עתיד. נוסף על כך, המידע המסופק בעמוד הינו תמציתי ואין יכול להחליף שיווק השקעות עם בעל מקצוע אשר מתחשב בצרכים ובנתונים של כל אדם. אתר לירות מעודד את הקוראים לפנות ליועצים רלוונטיים על מנת לקבל סיוע בנושאי השקעות ,חשבונאות, מיסוי או כל נושא אחר הקשור לכספם. אנו ממליצים לקרוא את ההסברים השונים באתר של חברת בלנדר ובפרט את עמודי התשואה בבלנדר, סטטיסטיקות למלווים וקרן הביטחון. אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ השקעות, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות ההשקעה במוצרים פיננסיים שונים, ואין בו משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכיו האישיים של כל אדם.

אין סיבה להעתיק, תוכלו לשתף את הכתבה במקום 😀
היי אני נועה, אשמח לעזור לך
כחלק מהאחריות שלי היא לדאוג שתקבלו את השירות הטוב ביותר והתנאים האידיאלים להשקעה בבלנדר.